poniedziałek, 1 października 2012

L'Oreal Recital Preference Islande 7,1

Witam Was serdecznie :)

Jak już wcześniej wspominałam, nałożyłam na sprany mus L'Oreala inną farbę, tym razem nieco chłodniejszą, czyli średni popielaty blond L'Oreala. Znowu starałam się ominąć odrost, przez co dalej włosy bliżej skóry głowy są cieplejsze od włosów na długości. O farbach Recital Preference wspominałam już jakiś czas temu, przy okazji farbowania jaśniejszym odcieniem- 8,3 Cannes (jasny złocisty blond). 




Czy kolor jest lekko glonowaty?
Bywa, wszystko zależy od światła. Przy zimnym (szczególnie sztucznym) kolor jest taki właśnie lekko szaro-bury, do czego i tak mam tendencję od zafarbowania włosów amlą. Nie wiem, czy będę coś kombinować- obecny kolor ładnie gasi różowy odcień mojej twarzy, najprawdopodobniej zostawię farbę do wypłukania i następnym razem udam się w ręce fryzjera chociażby po to, by dokładnie pokrył farbą włosy w okolicach odrostów. No i sama nie potrafię dokładnie ocenić odcienia moich odrostów.

Co ciekawe, często słyszę komplementy dotyczące obecnego koloru i tego, że do mnie pasuje. Nie wiem, czy ludzie mają problemy ze wzrokiem, czy też naprawdę nie jest źle ;) Z farby jestem zadowolona tak czy inaczej- spełniła swoje zadanie, a wszelkie "ale" są winą użytkownika.

A to efekt:
zdj. 1- w naturalnym, dziennym świetle
zdj. 2- w ciemniejszym pomieszczeniu
zdj. 3- z fleszem

Czy u Was też blogger nie pokazuje niektórych komentarzy? Ja dzisiaj znalazłam dwa z dwunastego września...

31 komentarzy:

  1. Wygląda naturalnie, super. :) Mi chyba pokazuje wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, zazwyczaj wygląda bardzo naturalnie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A jak go zobaczyłam na próbniku w Realu, to po prostu się zakochałam. Wiem, że nie ma się co nimi kierować, ale to był główny powód, dla którego się zdecydowałam na tę farbę. A teraz nie żałuję :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż dla mnie ta długość nie jest satysfakcjonująca :(

      Usuń
  4. Ładnie wygląda, bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie się błyszczą, wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czy się błyszczą... mniej, niż jasny blond. Tzn. jak jest słońce, to się błyszczą, ale włosy nie są rozświetlone jak przy jasnym blondzie, a nie odbijają światła tak ładnie jak brązy :)

      Usuń
  6. ja czasem nie widze swoich własnych komentarzy na blogach innych dziewczyn, przypatrz się, bo wydaje mi się, ze coś jest nie tak i pomija:(
    kolor śliczny, bardziej naturalny, błyszczący i ładniejszy od poprzedniego. Na prawdę śliczny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mi się wydaje ładniejszy od poprzedniego :)

      Usuń
  7. Niezwykły jest ten kolor, niby to 7.1 ale w gruncie rzeczy ma opalizujący refleks. Bardzo efektowny. Szczególnie podoba mi się na zdjęciu z fleszem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na tym zdjęciu kolor wydaje mi się jakiś inny, taki cieeemny, jak brąz ;) Opalizujący refleks może być też kwestią fioletowego szamponu Marion, którego ostatnio używam (ta mocniejsza wersja). Normalnie kolor jest raczej taki szary.

      Usuń
    2. Czyli wszystko się z numeracją zgadza, tylko na Twoich włosach jak zawsze jest to "coś" ;)

      Ale jednak znów szarości?

      Usuń
    3. No tak, staram się dopasować resztę włosów do odrostu :) Chociaż jak przykładam końce włosów do odrostów, to odrost dużo bardziej popielaty, jak na razie ;) Więc nie wiem, czy poprawię tym, czy jednak jakąś farbą profesjonalną. Może Ty mi podpowiesz jaka firma ma mocne popiele? :) Bo Intercosmo Voila to nie, widziałam wczoraj paletę Artego i mają intensywne popiele... ale może coś innego?

      W szkole będziemy pracować na farbach By Fama i sobie pooglądałam ich palety i trafiłam na fajny kolor- 7,17:

      http://www.kurierfryzjerski.pl/component/option,com_k2/Itemid,1030/id,385/view,item/

      No na razie nie wiem. Póki co, w świetle dnia, kolor po Islande wygląda bardzo fajnie, mniej mi się włosy podobają w zimnym, sztucznym świetle, widać mocno miejsca, gdzie nie nałożyłam farby dokładnie (blisko odrostu). A to zimne, sztuczne światło mam w łazience i mam tak straszne włosy, skórę różową i białka oczu- żółte, więc się mało przejmuję :D

      Usuń
    4. oo.. jesteś w szkole fryzjerskiej?

      By Fama nie znam, w kolestonie numerek ,7 odpowiada brązowi.

      Polecam z ręką na sercu Alfaparf Cube. Genialnie chłodne kolory.

      Island chyba jest troch opalizujący. Lepszy był z tej serii excellence 7.1 ale chyba wycofali.

      Niedociągnięcia wyrównasz następnym razem :)

      Usuń
    5. Hmm, może też powinnam na taki pójść :D

      Gratuluję!

      8Av z Matrixa dosyć słabo kryje i tak sobie się trzyma. Mam nadzieję, że Ty będziesz zadowolona. Pokaż efekt ;)

      Usuń
    6. Wiesz co, mam mieszane odczucia, ale za to na kursie mam super ludzi :)

      Jeśli chodzi o farbę, to ja jestem zachwycona- ładnie pokryła, włosy są dużo bardziej błyszczące i miękkie. Jak tylko będę miała okazję, zrobię zdjęcie :)

      Dzisiaj miałam zrobioną grzywkę i widać na niej jakby świetliste pasemka :)

      Usuń
  8. chyba nigdy nie wspominałam o tym u mnie na blogu, ale odpowiadając na twoje pytanie - grzywkę zrobiła mi fryzjerka jakieś 3 lata temu, ale od tego czasu podcinam i kombinuje z nią sama :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie widzę żadnego glonowatego, jest pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor taki ciepły, jesienny i naturalny - podoba mi się niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolor ! :)

    + otagowałam Cię : http://minthairr.blogspot.com/2012/10/tag-moje-blogowe-sekrety.html

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    mam pewien problem myślę, że jesteś w stanie mi pomóc i wyjaśnić dlaczego tak się dzieję.
    Otóż mam rozjaśnione włosy pasemkami (dość sporo tych pasemek) przez co wygląda jakbym miała cala głowę blond.. ale już nie chodzę do fryzjera, postanowiłam na własną rękę trochę przyciemnić czuprynę...
    i tak na odrosty kładłam różne farby (wszystkie w ciepłych , ciemniejszych tonacjach) miałam ostatnio naturalny blond z joanny i wyszedł dość miodowo, bym powiedziała.
    Nie znam się na farbowaniu i jak zobaczyłam farbę na twoim blogu
    L'Oreal Recital Preference Islande 7,1 .. postanowiłam ją kupić bo bardzo spodobał mi się kolor... Wypróbowałam pierw na pasemko,
    i wystraszyłam się bo powiem szczerze różnicy w kolorze nie było .. ani nie pociemniały, jedynie co zauważyłam to ze na tych rozjaśnionych końcówkach wyszedł fioletowy! ;/
    nie zdecydowałam się zrobić go na całych włosach..
    chciałabym się Ciebie poradzić.. jaki kolor byś mi mogla zaproponować aby były ciemniejsze (taki naturalny blond)... abym nie zdziwiła się później żadnym fioletem czy też zielonym odcieniem. Chciałabym mieć nadal blond, jednak nie chce aby wyglądał sztuczne.
    pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, na wizażu jest Blond Bunny, najlepiej napisz do niej (załącz też zdjęcia obecnego i docelowego koloru), ona Ci na pewno najlepiej doradzi :) Ja na razie nie jestem w stanie. Na swojej głowie mogę eksperymentować, ale na cudzej to nie bardzo. Tym bardziej, że sama nie miałam większej styczności z rozjaśnianymi włosami.

      Usuń
  13. Witam,
    mam pewien problem i szukając odpowiedzi trafiłam na Twój blog, mam nadzieję, że jesteś w stanie mi pomóc :)
    Tak więc z natury jestem szarą myszką, u fryzjera robiłam rozjaśniaczem blond (po paru razach zauważyłam, że są bardzo zniszczone i za jasne do mojej karnacji) postanowiłam robić sobie sama odrosty na ciut ciemniejszy blond.. (robiłam różne: Loreal'a- satynowy blond, lodowy blond, z castinga a ostatnio naturalny blond z Joanny). Zobaczyłam u Ciebie na blogu farbę :L'Oreal Recital Preference Islande 7,1 i spodobał mi się ten kolor.
    Kupiłam i postanowiłam zrobić pierw na pasemku (bałam się że będzie za ciemny jak dla mnie) i ku mojemu zdziwieniu w ogóle nie było różnicy w kolorze.. a jedynie na rozjaśnionych końcówkach zauważyłam fioletowy odcień ;/
    Czytając różne fora chyba znalazłam odpowiedz, że na ciepłe odcienie nie można kłaść chłodnych?
    Proszę Cię abyś mi poradziła jaką farbę najlepiej wybrać aby uzyskać na włosach ciemniejszy, naturalny odcień, nie koniecznie myszowaty i żebym nie miała fioletowych czy tez zielonych włosów.

    Serdecznie pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj :) Mam jedno pytanie. Czy na całą długość włosów starczyło Ci jedno opakowanie farby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chociaż w sumie lepiej byłoby mieć dwa. Mimo wszystko, ta farba jest bardzo wydajna i jest jej dużo. No i nakłada się ją na wilgotne włosy, co też znacznie ułatwia aplikację.

      Usuń
  15. Widzę, że Tobie wyszedł podobny kolor jak mi po tej farbie, czyli w ogóle nie podobny do ciemnego blondu. Ja też farbowałam się tą farbą. Chciałam nią podkreślić tylko mój ówczesny kolor włosów czyli taki ciemny blond (ale nie na tyle ciemny, żeby nie można było go nazwać blondem). Ten kolor spodobał mi się, na tyle opakowania były podane odcienie itp.
    Farbę trzymałam na włosach mniej niż napisał producent bo jakieś 20-25min. a kolor wyszedł jak taka czekoladka! Byłam nim załamana bo to był jedyny ciemny blond z tych farb żelowych a i tak wyszedł brąz i to jaki! Jakbym potrzymała tyle ile pisze producent (albo trochę dłużej) to wyszły by te włosy chyba kruczoczarne!
    Sama konsystencja farby jest ok ale wybierać kolory trzeba o jakieś 2 tony jaśniejsze niż chciałoby się.


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://reventre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... no nie, to, jak ten kolor wyglądał zależało od światła. Mimo wszystko, wyszedł ciemny blond, kolor nie odcinał się szczególnie od mojego naturalnego :) Farbowałam poziomem 8. (Cannes) i był on jaśniejszy od mojego naturalnego :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...